Banada komik geldi ntv nin bu haberi, başlığıda ona göre attım
Taaa efendim 1980 lerde yapılan bir araştırmaya göre uzmanlar diyormuşki;
Anne veya babasından haftada birkaç kere tokat yiyen çocukların IQ oranı dayak yemeyen çocuklara kıyasla 5.5 puan daha düşük.
Sonra birde başka bir bilim insanı çıkıp şöyle demiş;
New Hampshire Üniversitesi sosyologlarından Murray Straus’un yorumu şöyle: “Çocukların dövülmesinin yarattığı psikolojik travması bir tarafa, IQ düzeyinde geri alınamaz bir düşüşe yol açtığı bu araştırmayla kanıtlanmış oldu. Sonuç olarak hiç bir gerekçeyle ve koşulda çocuğa vurulmamalı.”
Yazının altında da ilginç bir yorum “Sakın (zaten) IQ su düşük olanlar dayak yiyor olmasın?”
Bencede durum onu gösteriyor. Bir tokatla travma geçiren yeni nesil bizleri bekliyor efendim.
No related posts.

